Популярні Пости

Вибір Редакції - 2019

Поширені антибіотики можуть бути пов'язані з тимчасовою психічною плутаниною

Anonim

Антибіотики можуть бути пов'язані з серйозним порушенням функції головного мозку, що називається делірієм, та іншими проблемами мозку, більше, ніж вважалося раніше, відповідно до статті "Перегляди та відгуки", опублікованої 17 лютого 2016 року, онлайн-видання Neurology ® медичний журнал Американської академії неврології.

реклама


Деліріум викликає душевне затьмарення, яке може супроводжуватися галюцинаціями та агітацією. Медикаменти часто є причиною марення, але антибіотики не обов'язково є першими медикаментами, які можуть підозрювати лікар.

"Люди, які мають марення, більше схильні до інших ускладнень, переходять в будинок для престарілих, замість того, щоб йти додому після того, як вони перебувають у лікарні, і, швидше за все, помре, ніж люди, які не розвивають бреда", - сказав автор Шамік Бхаттачарья, доктор медичних наук. Гарвардська медична школа і Брігам та жіноча лікарня в Бостоні, штат Массачусетс, та член Американської академії неврології. "Будь-які зусилля, які ми можемо зробити, щоб визначити причину марення, можуть бути дуже корисними".

Для дослідження дослідники переглянули всі доступні наукові доповіді та знайшли дані про випадки захворювання 391 пацієнтом протягом семи десятиліть, які отримували антибіотики, а потім розвинули блідію та інші проблеми з мозком. Всього було залучено 54 різних антибіотиків, з 12 різних класів антибіотиків, починаючи від широко використовуваних антибіотиків, таких як сульфаніламіди та ципрофлоксацин, до внутрішньовенних антибіотиків, таких як цефепім і пеніцилін.

Близько 47 відсотків мали марення або галюцинації, 14 відсотків мали судомні напади, 15 відсотків мали непритягнуті м'язи та 5 відсотків втратили контроль над рухами тіла. Крім того, ЕЕГ, тест, який визначає електричну активність у мозку, був ненормальним у 70 відсотках випадків. 25 відсотків людей, які розвинули бред, мали ниркову недостатність.

Дослідники виявили три типи деліріуму та інші проблеми мозку, пов'язані з антибіотиками.

Тип 1 характеризувався нападами і найчастіше пов'язаний з пеніциліном і цефалоспоринами. Тип 2 відзначався симптомами психозу і пов'язаний з прокаїном пеніциліном, сульфаніламидами, фторхінолонами та макролидами. І Тип 1, і Тип 2 мали швидке настання симптомів протягом декількох днів. Як тільки антибіотики були зупинені, симптоми також зупинилися протягом декількох днів.

Тип 3 характеризувався ненормальним скануванням мозку та порушенням координації м'язів та іншими ознаками дисфункції мозку, і був пов'язаний лише з препаратом метронідазолу. Початок помітних симптомів займає тижні, а не дні. Симптоми також забирали більше часу, як тільки антибіотик був припинений.

Бхаттачарья зазначив, що у всіх пацієнтів була активна інфекція, яку не можна було виключити як причину делірію та інших проблем мозку. Масштаб, який використовується для визначення того, чи можна віднести побічні ефекти до препарату, виявило, що асоціація була можлива в більшості випадків. Коли інфекції, що впливають на центральну нервову систему, не були включені, асоціація була ймовірна.

"Потрібні додаткові дослідження, але ці антибіотики треба розглядати як можливу причину марення", - сказала Бхаттачарья. "Визнання різних моделей токсичності може призвести до більш швидкого діагнозу та, як ми сподіваємося, запобігти негативним наслідкам для людей з делірієм та іншими проблемами мозку".

реклама



Джерело історії:

Матеріали надаються Американською академією неврології . Примітка. Зміст можна редагувати за стилем та довжиною.


Довідка з журналу :

  1. Шамік Бхаттачарья, д-р Р. Райан Дарбі, доктор медичних наук, Поя Райбагкар, доктор медичних наук, лікарні Ніколя Гонсалес Кастро, доктор медичних наук, а також Арон Л. Берковіц, доктор медичних наук. Антибіотико-асоційована енцефалопатія . Неврологія, лютий 2016 р. DOI: 10.1212 / WNL.0000000000002455